Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Bevezetés

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az MMHM Szolg. Kft. (székhely: 2111 Szada, Szilvafa u. 13., adószám: 32406096-2-13), mint szolgáltató („Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó szerződési feltételeket.

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában jön létre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), és nem hivatkozik magatartási kódexre.


Szolgáltató adatai

  • Név: MMHM Szolg. Kft.

  • Székhely: 2111 Szada, Szilvafa u. 13.

  • Cégjegyzékszám: 13-09-230292

  • Adószám: 32406096-2-13

  • Nyilvántartásba vevő hatóság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

  • E-mail: info@helyesenmagyarul.hu

  • Telefon: +36 (30) 689-0211

  • A szerződés nyelve: magyar


Tárhelyszolgáltató adatai

  • Név/cégnév: ICON MÉDIA Kft.

  • Székhely: 6000 Kecskemét, Csóka u. 26.

  • Cégjegyzékszám: 03-09-115965

  • Adószám: 14275270-2-03

  • Telefon: (+36) 70 518-1943

  • E-mail: info@webdigital.hu


1. Alapvető rendelkezések

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről Fulfillment szolgáltatás webshopok számára szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók a www.konyvstartkonferencia.hu oldalon keresztül történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a weboldal első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

Jelen ÁSZF hatályos: 2025. 05. 14.-től

1.3. A webáruházak szerzői jogi műnek minősülnek. Tilos a Szolgáltató előzetes, írásos hozzájárulása nélkül a webáruházakban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése.

A webáruházakból és azok adatbázisaiból bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott webáruházra való hivatkozással lehet. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.

Tilos webáruházak tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a webáruházak vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

A webáruházak szerzői jogi védelmet élveznek, felhasználásuk a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató előzetes, írásos hozzájárulásával lehetséges.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webáruház, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a webáruház terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató előzetes, írásos hozzájárulása nélkül.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 70.000 Ft. és szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó és ennek tudatában böngészi az oldalt. Szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összege a kötbéren túlmenően a jogsértő felhasználóra hárul.

1.4. A webáruház folyamatosan, 0-24 órában elérhető. Kivételt képez ez alól a karbantartási időszak, valamint a tárhelyszolgáltatónál történő műszaki meghibásodás, vagy tervezett karbantartás időszaka.


2. Adatvédelem

2.1. A webáruház adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon:

https://konyvstartkonferencia.hu/adathasznalati-tajekoztato


3. Termékek és szolgáltatások köre

3.1. A Weboldalon elérhető szolgáltatás tárgya, hogy a Vásárló részére a Szolgáltató ajánlatait bemutassa és a Vásárló számára lehetőséget biztosítson a kínálatából rendelés leadására, valamint a Vásárló döntése alapján a rendelés ellenértékének kiegyenlítésére.

A megjelenített termékek egy része (szolgáltatások, belépőjegyek) csak online, digitális formában, a fizikailag kézzel fogható termékek (könyvek) személyesen is megvásárolhatók a Szolgáltatótól.

A termékek ára minden esetben tartalmazza a törvényileg előírt ÁFA-t. Ez a szolgáltatások, belépőjegyek esetében 27%, míg könyvek esetében 5% mértékű. A termékek esetében a digitális termék online kerül megküldésre a Vevőnek, így annak ára szállítási, csomagolási díjat nem tartalmaz. Kézzel fogható termék esetében szállítási díj kerül felszámításra, mely tartalmazza a csomagolás árát is.

3.2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníttet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.


4. Rendelés menete

Bejelentkezésről:

Az Ügyfélnek nincs szüksége előzetes regisztrációra a vásárláshoz. A regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint, ha ettől eltérő a szállítási cím. Céges vásárlás esetén az adószám megadása is kötelező.

A Termék kiválasztása

A honlapon szereplő termékekről, szolgáltatásokról részletes leírást talál a termékek, szolgáltatások mellett. A termékeket, szolgáltatásokat a mellettük, alattuk lévő gomb segítségével tudja kiválasztani. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie.

Kosárba helyezés

A Termék kiválasztása után az “Ezt választom” vagy „Megvásárolom” gombra kattintva helyezhet – tetszőleges mennyiségű – terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a “Megrendelés elküldése” gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kívánt termékmennyiség megváltoztatható.

A Kosár megtekintése

A vásárló a honlap használata során a honlap tetején található „Kosár” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer lehetőséget ad a termékeket áttekinteni, törölni, módosítani tetszés szerint, vagy folytatni a vásárlást.

Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Tovább a pénztárhoz” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.

A rendelés áttekintése

A fenti szövegdobozok kitöltését követően a „Megrendel” gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Vissza” gombra kattintva törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat, és visszaléphet a Kosár tartalmához.

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben a vásárló meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az általa megrendelni kívánt termékeknek, valamint a megadott adatok helyesen szerepelnek, úgy a „megrendel” gombra kattintva zárhatja le megrendelését.

A vásárló a „megrendel” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után. Erre a pénztár oldalon is felhívjuk a figyelmet, és a beleegyezést be kell jelölni a rendelés véglegesítéshez.


5. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek

Hibásan adatok megadása

Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában, a megrendelés elküldéséig van lehetősége a rendelés módosítására, illetve az adatbeviteli hibák javítására. Adatbeviteli hibának minősül például a rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rossz szállítási cím megadása.

  • A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokkal összefüggésben keletkezett bármely késedelemért, felmerült problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli, ezzel összefüggésben mindenfajta felelősségét kifejezetten kizárja, továbbá a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terhelheti az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a rendelése adatait elfelejti, vagy azt illetéktelen harmadik személy számára bármely, a Szolgáltatónak nem felróható okból hozzáférhetővé teszi.
  • A Szolgáltató a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a felhasználó adatai nem egyértelműek vagy valódiságuk kérdéses, az Ügyfél által megadott telefonszámon és/vagy e-mail címen felkeresheti a rendelést leadó felhasználót adategyeztetés érdekében. Bármely okból sikertelen adategyeztetési eljárás esetén a Szolgáltató jogosult érvényteleníteni a megrendelést.
  • Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy a helyes adatokat el kell juttatni az Szolgáltató számára. A hibás rendelés törlését vagy módosítását telefonhívással vagy e-mail útján jelezheti Vásárló a Szolgáltató felé, azonban rendelést módosítani, illetve lemondani csak a rendelés feladásától számított 120 percen belül, a Szolgáltató honlapján megadott telefonszámon vagy az irodavezeto@helyesenmagyarul.hu e-mail címen lehetséges.
  • A vásárló a megrendelésével tudomásul veszi, hogy a szolgáltató jogosult az ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét önre hárítani, pl.: postaköltség, szállítás során keletkező minőségromlás, stb.
  • Amennyiben a Szolgáltató hibás árat tüntet fel a webáruházban, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy az adott időszakban becsülhető piaci árától jelentősen, legalább 25%-al eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” vagy “1” Ft-os, vagy feltűnően alacsonyabb árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél a Szolgáltató közlésétől számított 3 napon belül közölt, elektronikusan megküldött nyilatkozatával elállhat vásárlási szándékától.

6. Fizetési lehetőségek, szállítási módok

Fizetés előre utalással

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Az átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett bankja: ERSTE Bank Zrt.
Kedvezményezett neve: MMHM Szolg. Kft.
Adószám: 32406096-2-13. 
Kedvezményezett számlaszáma: 11600006-00000001-98802189

Bankkártyás fizetés

A következő kártyákkal lehet fizetni: Mastercard, Visa, Visa Electron (amennyiben a kártya kibocsátója engedélyezi) Kártyás fizetés esetén a megrendelés házhozszállítását vagy elektronikus megküldését a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg. A kártyás fizetés a BARION biztonságos szerverén és felületén keresztül történik, mely automatikusan jelenik meg a megrendelés jóváhagyását követően. A szükséges bankkártya adatok bevitele után a Fizetés gombra kattintva a fizetés végrehajtásra kerül. A fizetés megtörténtéről a rendszer visszaigazolást küld, majd visszairányítja a megrendelőt a webáruházba, ahol a fizetésről szintén visszaigazolást kap.

A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a Szolgáltatóhoz nem jutnak el. Az online fizetési szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség a Szolgáltatóval szerződésben álló Barion weboldalán történő bankkártyás fizetés során használt banki adatok illetéktelenek részére hozzáférhetővé válásából eredő károkért.

Készpénzes és utánvételes fizetésre nincs mód.

Átvételi módok

Digitális termékek

A digitális termékek a vásárláskor megadott e-mail címre kerülnek megküldésre a Szolgáltató által a sikeres vásárlás visszaigazolásától számított 48 órán belül.

Futárszolgálat

A futárszolgálat az ön által megadott szállítási címre viszi a megrendelt terméket, ahol azt helyben, személyesen veheti át, vagy csomagautomatában kerül elhelyezésre, amennyiben ezt a szállítási módot választotta.

Személyes átvételre nincs lehetőség.

A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.


7. Megrendelés visszaigazolása

7.1. A szolgáltató legkésőbb az ön ajánlatának elküldését követő munkanap során egy második e-mail útján visszaigazolja az ön ajánlatát. A visszaigazolás tartalmazza a várható feladási határidőt.  A szerződés az ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre.

7.2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 30 munkanapon belül.

Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

7.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.


8. Elállás a vásárlástól

8.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

8.2. Az elállási/felmondási határidő a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén: „a szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári nap elteltével jár le”;

A vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölthatáridő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha a vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

MMHM Szolg. Kft.
2111 Szada, Szilvafa u. 13.
info@helyesenmagyarul.hu

Ebből a célból felhasználhatja az alábbi elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Elállási nyilatkozat

Címzett:

Alulírott kijelentem, hogy elállok az alábbi termék adásvételére irányuló szerződéstől:
Szerződéskötés dátuma: ___________
Név: ___________
Cím: ___________
Kelt: ___________
Aláírás: ___________

A Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási vagy felmondási jogát az alábbi Szolgáltató által eladott termékek vagy nyújtott szolgáltatások tekintetében:

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak;
  • Vevő által használt, megrongált termék esetében;
  • időközben megvalósult rendezvény esetében a részvételi díjat nem áll módunkban visszatéríteni;
  • ahol a Szolgáltatás igénybevétele a megrendelés gomb lenyomásával azonnal megtörténik.

Kivételt képez ez alól, ha a Felhasználó – akár indoklás nélkül – a rendelés feladása után 120 percen belül jelzi ezt a Szolgáltatónak telefonon vagy e-mail-en (irodavezeto@helyesenmagyarul.hu)  keresztül.

8.3. A termék visszaszolgáltatása

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéskötéstől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a szolgáltató vagy a szolgáltató által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

8.4. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése

A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az szolgáltató címére kell visszaküldeni.

8.5. A szolgáltató visszatérítési kötelezettsége

Ha a vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, a szolgáltató legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, (amennyiben a terméket visszajuttatta a szolgáltatónak), ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre (pl. soron kívüli, feláras kiszállítás).

8.6. A szolgáltató visszatérítési kötelezettségének módja

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a szolgáltató a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám, vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.


9. Garancia és jótállás

Termékeinkre 12 hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk a teendőkről. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.


10. Panaszkezelés

Felhívjuk Vásárlóink figyelmét, hogy a termék átvétele után tapasztalt bármilyen minőségbeli probléma esetén forduljanak bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz, mert minden olyan esetben, amikor a Vásárló felelőssége egyértelműen kizárható, saját költségünkön gondoskodunk a hibás vagy használhatatlan (pl. sérült) termék cseréjéről.

A fogyasztó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

A csomag átvételét követően, elvárható határidőn belül (1-3 nap) fényképpel jelezheti a Szolgáltatónak a hibás terméket, amit a Szolgáltató a fentiek figyelembevételével korrigálhat.


11. Jogviták

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Budai Központi Kerületi Bíróság illetékességét.

Szada, 2025. május hó 14. nap